Sunday, January 3, 2010

Vila i frid pappa.

Nu är du borta och jag saknar dig så pappa. Jag vet att du vakar över mig och finns runt omkring mig helatiden, och att du alltid kommer att göra det. Jag kan känna det. Jag hoppas att där du är nu, känner du ingen smärta längre. Bara frid. Att du får träffa alla du har saknat. Det gör så ont att jag aldrig får höra din röst mer, att aldrig mer få prata med dig. Tack för alla fina samtal vi har haft. Även om du inte är här och upplever vad som kommer att hända i mitt liv, vad det blir av mig, så vet jag att du kommer att kunna se mig och vara stolt. Jag skall kämpa med dig vid min sida och göra mitt liv rikt och jag skall vara stark. Tills vi ses igen. Älskar dig pappa.

Rest in peace dad.

Now you're gone and I miss you so dad. I know that you're watching over me and are around me all time, and that you always will. I can feel it. I hope that you don't feel pain anymore where you are now. Only peace. And that you will meet everyone you've missed. It hurts so that I will never hear your voice again, to never be able to talk to you. Thank you for all the great conversations we had. Even if you're not here and experience what will happen in my life, how things turns out for me, I know that you will see me and feel proud. I will fight with you by my side and make my life rich and I will be strong. Until we meet again. Love you dad.



Familjen samlad.
The family gathered.


Pappa med sin tvillingbror Håkan och med Bent.
Dad with his brother Håkan and with Bent.


Detta är mitt hopp om vad du ser där du är nu.
This is my hope of what you see where you are now.

1 comment:

  1. Vilken fin bild honom.
    Det är säkert lika fint som på neredrast bilden där han är nu.
    Ta hand om dej! Kram Maria

    ReplyDelete